چه میکروفونی برای Asmr در سال 2020 بهترین است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
چه میکروفونی برای Asmr در سال 2020 بهترین است
نوشته شده در پنج شنبه 1 آبان 1399
بازدید : 40
نویسنده : jessica


اگر تا به حال فیلم ASMR تماشا کرده اید ، احتمال اینکه میکروفن سه بعدی را برای ایجاد خار و زنگ های بی شماری استفاده می کنید بسیار خوب است. در طول سالها ، صدها هنرمند ASMR به create هدفون ضبط سه بعدی turned روی آورده اند تا بهترین فیلم های ASMR را در اینترنت ایجاد کنند.(3D recording earphones)

اسمر چیست؟

اصطلاح ASMR مخفف Autonomous Sensory Meridian Response است که کسانی که آن را تجربه می کنند غالباً احساس سوزن سوزن شدن و ایستایی را توصیف می کنند که اشاره به یک احساس آرامش بخش و اغلب آرام بخش دارد که از پوست سر گسترش می یابد و از پشت گردن و ستون فقرات فوقانی حرکت می کند. این محرک ممکن است هر چیزی باشد ، اما در طی چند سال گذشته ، خرده فرهنگی در اطراف فیلم های YouTube و محبوبیت روزافزون آنها ایجاد شده است.

فیلم های ASMR چگونه کار می کنند؟
طبق مطالعه ASMR از دانشگاه شفیلد و دانشگاه متروپولیتن منچستر ، این فیلم ها اغلب برای خوابیدن ، استراحت یا تسکین استرس استفاده می شوند.

دکتر پوریو گفت: "مطالعات ما نشان می دهد که فیلم های ASMR در واقع اثر آرامش بخشی را دارند که توسط تجربیات گزارش می شود - اما فقط در افرادی که این احساس را دارند.

این در احساسات گزارش شده توسط شرکت کنندگان در ASMR و کاهش عینی ضربان قلب آنها در مقایسه با شرکت کنندگان غیر ASMR منعکس شده است.

جالب اینجاست که میانگین کاهش ضربان قلب توسط شرکت کنندگان ASMR ما با سایر یافته های تحقیق در مورد اثرات فیزیولوژیکی تکنیک های کاهش استرس مانند موسیقی و ذهنیت قابل مقایسه است. "

به دنبال یک میکروفون عالی برای فیلم های ASMR هستید؟

میکروفون ASMR که قادر است تمام نیازها و نیازهای شما را برای ساخت بهترین فیلم های ASMR برآورده کند. دریافت بهترین میکروفون برای ASMR نه تنها باعث بهتر و حرفه ای تر شدن فیلم های شما می شود بلکه از نظر مخاطبان نیز پاسخ مثبت بهتری خواهد داشت و مطمئناً مشترکان و بینندگان کانال شما را افزایش می دهد.


در اینجا برخی از محبوب ترین عوامل فعال ASMR مانند Mu6 برای شروع آورده شده است:
• زمزمه یا صحبت نرم: جنبه هایی از صدای شما که می تواند بر ASMR تأثیر بگذارد سرعت ، میزان صدا ، لحن و احساسات است. بسیاری از هنرمندان به آرامی صحبت می کنند ، که بیانگر یک حالت آرام است که ممکن است برای شنونده آرامش داشته باشد.
• سر خوردن ، خراشیدن یا ضربه زدن به ناخن های دست: ساده ترین صداها می توانند احساس آرامش را ایجاد کنند. به عنوان مثال ، ناخن های شما به لیوان ضربه می زنند ، یک مجله را ورق می زنند ، یا کاغذ مچاله می کنند و مواد مختلف یا با دستکش لاتکس ، نوار کاست قدیمی و وسایل مورد علاقه روزمره بازی می کنند.
• خوردن صداها: یکی از محبوب ترین رشته ها در صحنه ASMR خوردن صداها است. هنگام خوردن یک خرچنگ دریایی ، کیک یا هر آنچه که در یخچال شما باشد ، سر و صدا با لب ها (زدن) یا زبان (ضربه محکم و ناگهانی) می تواند باعث ایجاد ASMR شود.
• نقش آفرینی: ماساژ آبگرم یا بازدید از آرایشگاه می تواند باعث سوزن سوزن شدن سر شود. این باعث می شود بسیاری از شنوندگان باور کنند که آنها در آرایشگاه نشسته اند یا روی میز ماساژ خوابیده اند. محبوب مردان: اصلاح ریش مناسب با کرم اصلاح!
• مراقبت از پوست و آرایش: کشیدن برس روی میکروفون ، پنبه کشیدن پنبه ها و استفاده از لاک ناخن برای تلفن های موبایل محبوب "ماشه" است.
وقتی می خواهید بفهمید چه نوع ویدئویی می خواهید بسازید ، به خاطر داشته باشید که هیچ محدودیتی در خلاقیت شما وجود ندارد.

ASMR را برای خود تجربه کنید! هدفون بگذارید ، روی دکمه پخش کلیک کنید و با سوزن سوزن خواب های هیپنوتیزم ضبط شده در صدای دو گوش سه بعدی به حالت آرام و آرامی بروید.

آخرین اما مهمترین ، قیمت! اگر شما یک مبتدی مبتدی محتوای ASMR هستید که به دنبال اولین میکروفون خود هستید ، نمی توانید با ارزان ترین گزینه ، گوشی های ضبط هد ساختگی mu6 اشتباه کنید. Mu6 یک ارزش باورنکردنی است و بسیاری از بزرگترین ASMRtists در YouTube هنوز از آن استفاده می کنند ، زیرا این بسیار خوب است.

گوشی های ضبط سر ساختگی mu6 نه تنها یک گوشی عالی با خروجی فوق العاده با کیفیت بالا با کیفیت صدا هستند ، بلکه یک دنده ضبط صوتی سه بعدی قابل حمل هستند که فقط 20 گرم دارد. این هدست فوراً یک صدای سه بعدی همهجانبه ایجاد می کند ، که برای تکمیل یک تیم ضبط حرفه ای ، به طور معمول یک سال طول می کشد. ضبط صوتی سه بعدی موبایل به راحتی وصل می شود. نیازی به شارژ نیست ، زیرا مستقیماً از آیفون یا آی پد برای برق استفاده می کند. می توانید از آن برای پخش مستقیم استفاده کرده و با هرکسی به اشتراک بگذارید.

شما جهان را در فضای پیچیده سه بعدی می شنوید. اما بیشتر صدای ضبط شده ای که می شنوید به صورت استریو ساده است. می توانید آن را بشنوید ، اما در عمق فضای موجود در زندگی واقعی ضبط نمی شود.

Mu6 به شما امکان می دهد محیط پیچیده و سه بعدی دنیای واقعی را در عرض چند ثانیه ضبط کنید. بدون بارگیری هیچ برنامه ای ، فقط از iPhone خود استفاده کنید ، آن را متصل کرده و ضبط کنید ، می توانید در چند ثانیه فیلم سه بعدی را بسازید

 





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: